لیست سامانه ها و خدمات الکترونیک مالیاتی


لیست سامانه ها و خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور
شناسه خدمتعنوان سامانهتوضیحات اجمالیشناسنامه
10011616000سامانه ثبت نام الکترونیکی و ارائه شماره اقتصادی
(Taxpayer Identification Number (TIN) Registration System)
مودیان جهت بهره مندی از بسیاری از خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین دریافت شماره اقتصادی جدید باید در این سامانه اطلاعات خود را تکمیل نمایند. دریافت این خدمات پس از گذراندن مراحل پیش ثبت نام، تایید اطلاعات اولیه، ثبت نام، تایید اطلاعات ثبت نام، تطبیق اطلاعات پرونده با اطلاعات الکترونیکی امکان پذیر می باشد.
In order for Taxpayers to benefit from most of INTA’s electronic services as well as to receive new Taxpayer Identification Number (TIN), they have to complete their information within this system. The receipt of these services is only possible after the completion of “pre-registration steps”, “preliminary data verification”, “registration”, “registration information approval” and “checking the case information with electronic data”.

⏺ نام خدمت: سامانه ثبت نام الکترونیکی و ارائه شماره اقتصادی
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ شناسه خدمت: 10011616000
⏺ برخی مدارک مورد نیاز در فرایندها: تاییدیه کدپستی - قبض تلفن، آب، برق، گاز... - مدارک هویتی (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه) - مدارک هویتی شرکتی (روزنامه رسمی، ...)
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی - درون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: به صورت اینترنتی و بخشی در ادارات
⏺ نحوه پشتیبانی سامانه: سامانه ارتباطی 1526
⏺ نوع ارتباط با سازمان: کلا روی وب (برخط)
⏺ هزینه خدمات: رایگان
10011621000سامانه ارائه خلاصه پرونده مالیاتی مودیان
(Taxpayers Tax Case Summary)
این خدمت جهت دسترسی مودیان مالیاتی به خلاصه پرونده های مالیاتی آن ها که در سیستم های اشخاص حقوقی و حقیقی، ثبت گردیده است می باشد. پیش نیاز استفاده از این سامانه داشتن کلمه کاربری و رمز عبور از سامانه ثبت نام الکترونیکی است.
The aim of this service is to give Taxpayers the access to their Tax Cases’ Summaries which are captured in “Legal and Natural Entities’ Systems”.

⏺ نام خدمت: سامانه ارائه خلاصه پرونده مالیاتی مودیان
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ شناسه خدمت: 10011621000
⏺ برخی مدارک مورد نیاز در فرایندها: اطلاعات کاربری ثبت نام الکترونیک
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: فقط شبکه اینترنت
⏺ هزینه خدمات: رایگان
10011614000سامانه صدور گواهی تبصره یک ماده 186 قانون مالیات های مستقیم
(System for the Issuance of Certificate subject of Note 1 of Article 186 DTA)
طبق قانون شعب بانک موظف هستند ، وضعیت بدهی متقاضیان وام را براساس مفاد مندرج در تبصره یک ماده 186 ق.م.م از واحد مالیاتی مربوطه استعلام نمایند. این سامانه در راستای سهولت در انجام این فرآیند تولید شده است. با ثبت الکترونیکی درخواست توسط شعب بانک، درخواست به کارتابل واحد مالیاتی مربوطه رفته و پس از بررسی توسط کارشناس مربوطه ، پاسخ بصورت الکترونیکی برای بانک درخواست کننده ارسال می گردد.
By virtue of Law, Bank Branches are obliged to inquire the liability status of loan requestors from the pertinent Tax Office, based on the provisions stipulated in Note 1 of Article 186 DTA. This system is being designed to facilitate this process. After the electronic capture of the request by the Banks’ Branches, this request is sent to the To-Do of the related Tax Office and once it is investigated by the relevant expert, the response is electronically sent back to the Bank.

⏺ نام خدمت: سامانه صدور گواهی تبصره یک ماده 186 قانون مالیات های مستقیم
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ شناسه خدمت: 10011614000
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مالیاتی سازمانی
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: فقط شبکه اینترنت
⏺ هزینه خدمات: رایگان
10011615000سامانه دریافت مالیات بر در آمد حقوق
(System for the List of Electronic Salary Tax)
این سامانه در راستای تسهیل در پرداخت مالیات حقوق توسط مودیان مالیاتی از طریق رسانه های الکترونیکی و یکسان سازی رویه های دریافت مالیات و ایجاد بستری مناسب جهت سهولت در پردازش اطلاعات راه اندازی گردیده است. در این سامانه تمامی خدمات مربوط به فهرست حقوق شامل صدور و پرداخت قبض، تعریف کارمند جدید، اعلام پایان کار حقوق بگیران و ویرایش تمامی اطلاعات شغلی و حقوقی آنان و امکان صدور قبوض مالیاتی مربوط به تبصره ماده 86 قانون مالیات های مستقیم ارائه می گردد.
This system is being designed to ease the payment of Salary tax by Taxpayers via Electronic Media as well as to unify the Tax Receipt Processes and to set a proper stage for facilitating the processing of information. In this system, all the services related to the list of salary, including the issuance and payment of the slip, definition of new employee, the salaried employment termination announcement, editing all the profession and salary information of the salaried and the possibility of issuing Tax Slip subject of Note of Article 86 DTA, are provided.

⏺ نام خدمت: سامانه دریافت مالیات بر در آمد حقوق
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ شناسه خدمت: 10011615000
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: فقط شبکه اینترنت
⏺ نحوه پشتیبانی سامانه: سامانه ارتباطی 1526
⏺ هزینه خدمات: رایگان
10011611000سامانه دریافت و پردازش اظهارنامه مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی و صدور گواهی مربوطه
(System for receiving and processing the "Legal Persons Income Tax" Return Form)
سازمان امور مالیاتی کشور، در راستای توسعه خدمات الکترونیکی جهت خود اظهاری مودیان مالیاتی، اظهارنامه اشخاص حقوقی همراه با امضا الکترونیک را در این سامانه قرار داده است. اشخاص حقوقی پس از ثبت نام در سامانه ثبت نام الکترونیکی می توانند اظهارنامه الکترونیکی خود را ارسال نمایند.
In line with the Development of Electronic Services, Iranian National tax Administration has provided “Legal Persons’ Return Form” together with electronic signature in this system, so that Taxpayers can do self-declaration. Legal Persons can submit their Electronic Return Forms after registration in the “Electronic Registration System”.

⏺ نام خدمت: سامانه دریافت و پردازش اظهارنامه مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی و صدور گواهی مربوطه
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ شناسه خدمت: 10011611000
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی - درون سازمانی - دفاتر پستی - دفاتر پیشخوان
⏺ مکان ارائه خدمت: ادارات مالیاتی - فقط شبکه اینترنت
⏺ نحوه پشتیبانی سامانه: سامانه ارتباطی 1526
⏺ نوع ارتباط با سازمان: کلا غیر بر خط (آفلاین)
⏺ هزینه خدمات: رایگان
11111618111سامانه دریافت و پردازش اظهارنامه مالیات بردرآمد اشخاص حقیقی و صدور گواهی مربوطه
(System for receiving and processing the "Natural Persons Income Tax" Return Form)
سازمان امور مالیاتی کشور، در راستای توسعه خدمات الکترونیکی جهت خود اظهاری مودیان مالیاتی، اظهارنامه های مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی (مشاغل گروه اول، دوم و سوم) به صورت مشارکتی یا انفرادی همراه با امضا الکترونیک را در این سامانه قرار داده است.اشخاص حقیقی پس از ثبت نام در سامانه ثبت نام الکترونیکی می توانند اظهارنامه الکترونیکی خود را ارسال نمایند.
In line with the Development of Electronic Services, Iranian National tax Administration has provided “Natural Persons’ Return Form” (Groups 1, 2 and 3)- partnership or individual- together with electronic signature in this system, so that Taxpayers can do self-declaration. Natural Persons can submit their Electronic Return Forms after registration in the “Electronic Registration System”.

⏺ نام خدمت: سامانه دریافت و پردازش اظهارنامه مالیات بردرآمد اشخاص حقیقی و صدور گواهی مربوطه
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ شناسه خدمت: 11111618111
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی - درون سازمانی - دفاتر پستی - دفاتر پیشخوان
⏺ مکان ارائه خدمت: ادارات مالیاتی - فقط شبکه اینترنت
⏺ نحوه پشتیبانی سامانه: سامانه ارتباطی 1526
⏺ نوع ارتباط با سازمان: کلا غیر بر خط (آفلاین)
⏺ هزینه خدمات: رایگان
10011611000سامانه دریافت و پردازش اظهارنامه مالیات بر درآمد اجاره املاک و صدور گواهی مربوطه
(System for receiving and processing the "Rental Income Tax" Return Form)
سازمان امور مالیاتی کشور، در راستای توسعه خدمات الکترونیکی جهت خود اظهاری مودیان مالیاتی، اظهارنامه های مالیات بر درآمد اجاره املاک را در سایت عملیات الکترونیکی مودیان قرار داده است. اشخاص در اظهارنامه اجاره املاک با انجام ثبت نام موقت می توانند اظهارنامه الکترونیکی خود را ارسال نمایند.
In line with the Development of Electronic Services, Iranian National tax Administration has provided “Rental Income Tax Return Form” in Taxpayers’ Electronic Operations Site, so that Taxpayers can do self-declaration. Persons liable to the submission of Rental Income Tax Return Form can submit their Electronic Return Form after temporary registration.

⏺ نام خدمت: سامانه دریافت و پردازش اظهارنامه مالیات بر درآمد اجاره املاک و صدور گواهی مربوطه
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ شناسه خدمت: 10011611000
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی - درون سازمانی - دفاتر پستی - دفاتر پیشخوان
⏺ مکان ارائه خدمت: ادارات مالیاتی - فقط شبکه اینترنت
⏺ نحوه پشتیبانی سامانه: سامانه ارتباطی 1526
⏺ نوع ارتباط با سازمان: کلا غیر بر خط (آفلاین)
⏺ هزینه خدمات: رایگان
10011620000سامانه تشکیل بانک اطلاعات درآمد و هزینه مودیان مالیاتی
(System for creation of Taxpayers Income and Expense Database)
این خدمت به دو زیر پروژه به شرح زیر تقسیم می گردد: زیرپروژه اول: دریافت و پردازش اطلاعات صورت معاملات فصلی موضوع ماده 169 ق.م.م. زیر پروژه دوم: دریافت و پردازش اطلاعات موضوع ماده 169 مکرر ق.م.م.
This service has been divided into the two following sub-projects: 1. Receipt and processing of the information related to the “List of Seasonal Transactions” subject of Article 169 DTA and 2. Receipt and processing of information subject of Article 169 DTA.
⏺ نام خدمت: سامانه تشکیل بانک اطلاعات درآمد و هزینه مودیان مالیاتی
⏺ شناسه خدمت: 10011620000
⏺ ساعات کار سامانه: ساعات اداری
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مالیاتی سازمانی
⏺ محدوده کاربرد: درون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: ادارات مالیاتی
10011620100سامانه دریافت و پردازش اطلاعات صورت معاملات فصلی موضوع ماده 169 ق.م.م
(System for receiving and processing the information related to the "List of Seasonal Transactions" subject of Article 169 DTA)
این سامانه در راستای ارائه خدمات موضوع ماده 169 ق.م.م. ایجاد گردیده است. فهرست های موجود شامل خرید، فروش، قرارداد پس از اصلاح قانون در تاریخ 1394/4/31 تغییر داده شده است و هشت فهرست جدید شامل دریافت قرارداد، صادرات، واردات، حق العملکاری، فعالیت های ساخت و پیش فروش املاک، قرارداد اجاره به آن ها اضافه گردید.
This system is being designed to provide the services subject of Article 169 DTA. The existing lists, including purchase, sale and contract, have been changed, following the law amendment on 2015-07-22 and 8 new lists. Including the receipt of contract, export, import, factoring, manufacturing activities, real-estate pre-sale and lease contract are added to them.

⏺ نام خدمت: سامانه دریافت و پردازش اطلاعات صورت معاملات فصلی موضوع ماده 169 ق.م.م
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ شناسه خدمت: 10011620100
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مالیاتی سازمانی
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی - درون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: ادارات مالیاتی - فقط شبکه اینترنت
⏺ نوع ارتباط با سازمان: روی وب و بخشی از فرایند آفلاین
⏺ هزینه خدمات: رایگان
10011620101سامانه دریافت و پردازش اطلاعات موضوع ماده 169 مکرر ق.م.م
(System for receiving and processing the information subject of Article 169 DTA)
سازمان امور مالیاتی در راستای اجرای ماده 120 قانون برنامه پنجم توسعه اقدام به تشکیل پایگاه اطلاعات درآمد و هزینه مودیان مالیاتی نموده است . این پایگاه متشکل از اطلاعات برون سازمانی و درون سازمانی می باشد.
In execution of Article 120 of the “Fifth Socio-economic Development Plan”, Iranian National tax Administration has taken measure to create a database for Taxpayers’ income and expense information. This database consists of internal and external information.

⏺ نام خدمت: سامانه دریافت و پردازش اطلاعات موضوع ماده 169 مکرر ق.م.م
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ شناسه خدمت: 10011620101
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: درون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: ادارات مالیاتی
10011622000سامانه دریافت مالیات بر درآمد مشاغل خودرو و صدور گواهی مربوطه
(System for receiving Business Income Tax of Vehicles)
مالیات بر درآمد مشاغل خودرو یکی از فرآیندهای مالیاتی است که توسط سازمان امور مالیاتی اجرا می گردد. براساس این فرآیند تمامی خودروهای باری، عمومی و تاکسی ها موظفند در پایان هر سال مبلغ قبض مالیات مقطوع عملکرد خویش را پرداخت نمایند. در فرایند تهیه شده، ثبت نام، تسلیم اظهارنامه (دریافت قبض مالیات مقطوع عملکرد) و صدور مفاصا حساب مالیاتی از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود. این فرایند به گونه ای یکپارچه انجام می گیرد و تمامی فعالیتها به شکل مستقیم در سازمان منعکس شده و مودیان در هر مرحله می توانند ادامه فرآیند را از طریق سامانه پیگیری نمایند.
Business Income Tax of Vehicles is one of the Tax Processes performed by Iranian National Tax Administration. According to this process, all the Pickups, Public Vehicles and Taxis are obliged to pay their fixed tax amount stated on the slip by the end of each year. In the designed process, registration, fact of filing (receipt of fixed tax slip) and the issuance of Tax Clearance Certificate are done via Electronic Public Services Offices. This process is done in an integrated way and all the activities are reflected in the Tax Administration and at any stage, Taxpayers can follow up the continuation of the process via system.

⏺ نام خدمت: سامانه دریافت مالیات بر درآمد مشاغل خودرو و صدور گواهی مربوطه
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ شناسه خدمت: 10011622000
⏺ برخی مدارک مورد نیاز در فرایندها: سند مالکیت - مدارک هویتی (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه) - وکالت نامه نماینده قانونی
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مالیاتی سازمانی
⏺ محدوده کاربرد: درون سازمانی - دفاتر پستی - دفاتر پیشخوان
⏺ مکان ارائه خدمت: پیشخوان دولت - دفاتر پستی - فقط شبکه اینترنت
⏺ هزینه خدمات: رایگان
10011623000سامانه رسیدگی به اعتراضات مودیان مالیاتی
(System for investigating Taxpayers Objections)
از طریق این سامانه تمامی مودیان حقیقی و حقوقی که اطلاعات پرونده آنها در سامانه سنیم (سامانه نرم افزاری یکپارچه مالیاتی) موجود باشد و نسبت به اوراق مالیاتی ابلاغ شده به وی (اعم از برگ ارزیابی، برگ رای) در مهلت قانونی اعتراض داشته باشند، می توانند با توجه به قوانین و مقررات مربوطه، اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند. امکان ثبت اعتراض برای آن دسته از مودیان امکانپذیر است که در سامانه یکپارچه مالیاتی دارای پرونده باشند.
Through this system, all the Natural and Legal Taxpayers whose case information are available in the SANIM System (Integrated Tax System) and have any objections against the notified Tax Notices (including Assessment Notice and Ruling) within the legal deadline, can capture their objection, considering the applicable rules and regulations. Capturing the objection is possible for those Taxpayers who have a case in the Integrated Tax System.

⏺ نام خدمت: سامانه رسیدگی به اعتراضات مودیان مالیاتی
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ شناسه خدمت: 10011623000
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: ادارات مالیاتی - فقط شبکه اینترنت
⏺ هزینه خدمات: رایگان
10011624000سامانه رسیدگی به شکایات مودیان مالیاتی
(System for investigating Taxpayers Appeals)
سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی سازمان امور مالیاتی کشور که در اجرای ماده 25 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد فعال گردیده، فرآیندی است که به موجب آن شما می توانید شکایات خود را ثبت نموده و دادستانی انتظامی مالیاتی و سایر دفاتر ذیربط مسئولیت رسیدگی به این شکایات را به عهده دارند.
The Iranian National Tax Administration Electronic System for Responding to Taxpayers’ appeals and for Communicating with people has been activated in execution of Art 25 of the Act of Health Promotion of Administrative System and Fighting against Corruption. It is a process through which you can lodge your appeals and Tax Disciplinary Prosecutor and other authorized offices are in charge of dealing with people’s appeals.

⏺ نام خدمت: سامانه رسیدگی به شکایات مودیان مالیاتی
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ شناسه خدمت: 10011624000
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: فقط شبکه اینترنت
⏺ هزینه خدمات: رایگان
نرم افزار مالیات من (ویژه گوشی های هوشمند اندروید)
(My Tax Application (specific to android smart phones))
این نرم افزار که ویژه تلفن های هوشمند اندرویدی طراحی شده است امکانات مالیاتی متعددی را به مودیان مالیاتی ارائه می دهد.
This application which is specifically designed for android smart phones provides versatile tax facilities to Taxpayers.

⏺ نام خدمت: نرم افزار مالیات من (ویژه گوشی های هوشمند اندروید)
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ برخی مدارک مورد نیاز در فرایندها: اطلاعات کاربری ثبت نام الکترونیک
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: شبکه موبایل همراه - فقط شبکه اینترنت
⏺ نوع ارتباط با سازمان: گوشی های اندروید
⏺ هزینه خدمات: رایگان
سامانه صدور قبض مالیات و پرداخت الکترونیک
(System for Tax Slip Issuance and Electronic Payment)
این سیستم جهت صدور شناسه قبص و شناسه پرداخت بصورت آنلاین و پرداخت مالیات آنلاین طراحی شده است. جهت استفاده از این سیستم شما باید در سیستم ثبت نام کد اقتصادی اطلاعات خود را وارد کرده و سپس اطلاعات کاربری خود را کتبی و در قالب نامه دریافت کرده باشید. جهت ورود به سیستم پرداخت الکترونیک مالیات شما نیاز به داشتن نام کاربری و کلمه عبور دارید.
This system is designed for the online issuance of payment slip and payment ID as well as online Tax payment. To use this system, you need to enter your information in the TIN Registration System and afterwards, you must have received your user details in writing and via a letter. To enter into the Electronic Tax Payment System, you need a username and password.

⏺ نام خدمت: سامانه صدور قبض مالیات و پرداخت الکترونیک
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ برخی مدارک مورد نیاز در فرایندها: اطلاعات کاربری ثبت نام الکترونیک
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: شبکه موبایل همراه - فقط شبکه اینترنت
⏺ نوع ارتباط با سازمان: کلا روی وب (برخط)
⏺ هزینه خدمات: رایگان
پنجره واحد با اداره کل ثبت شرکتها
(A Single Window with Company registration General Office)
سازمان امور مالیاتی کشور در جهت تسهیل مودیان مالیاتی در خصوص امور مربوط به ثبت شرکتها و امور وابسته اقدام به ایجاد پنجره واحدی نموده است. این پنجره واحد شامل ابزار متعددی خواهد بود که به مرور تکمیل شده و امکانات متعددی را در اختیار مودیان قرار خواهد داد.
To facilitate the issues related to Companies’ registration and the associated affairs, Iranian National Tax Administration has taken measure to create a Single Window. This Single Window will have numerous tools which will be gradually completed and will provide lots of facilities to Taxpayers.

⏺ نام خدمت: پنجره واحد با اداره کل ثبت شرکتها
⏺ آدرس ورودی: ورود
⏺ نظرسنجی: ثبت نظرات
⏺ برخی مدارک مورد نیاز در فرایندها: اطلاعات کاربری ثبت نام الکترونیک
⏺ ساعات کار سامانه: به صورت 24 ساعته در هفته
⏺ گروه بندی موضوعی سامانه ها: سامانه های مودیان
⏺ محدوده کاربرد: برون سازمانی
⏺ مکان ارائه خدمت: فقط شبکه اینترنت
⏺ نحوه پشتیبانی سامانه: سامانه ارتباطی 1526
⏺ نوع ارتباط با سازمان: کلا روی وب (برخط)
⏺ هزینه خدمات: رایگان